' '
בין יתרונות המערכת ממשק נוח יגמיש המותאם לצרכים שלכם. להלן חלק מהיישומים בתכנה
כתב:
לרקוד את הריקוד שלך זה להיזכר. להיזכר בך. זה לא ריקוד שאפשר ללמוד מבחוץ, זה לא לרקוד כמו מישהי אחרת, וממש לא משנה איך את נראית.
כתב: סיגלית צפריר
מלחמה ? לחימה ? מי בכלל צריך את זה ? להרוס, להשמיד, לרסק, לגרום צער, בשביל מה זה נחוץ? אבל אפשר להסתכל מזווית אחרת על המונח מלחמה. מלחמה מלשון הלחמה ? חיבור.
כתב: בנימין דוידסקו
קצת עליי והרבה על מה שמעניין אותי. מוזמנים להצטרף לפייסבוק שלי וגם להציץ למסלול הלימודים
כתב: שנער פנקס
אחד היסודות החשובים שקיבלתי ממורי לקנדו ביפן היה - איך ללמד. אנסה בע"ה לתמצת את הוראתו: ישנם שלושה שלבים בלימוד אומנות לחימה (וזה נכון לכל אומנות אחרת)......
כתב: בנימין דוידסקו
מהות הקפיצה הינה התנגדות מרוכזת לכוח המשיכה ואיתגורו באמצעות דחיפה מהקרקע ושליחת הגוף הרחק מהקרקע. לקפיצה יש ייעודים בחיינו התפקודיים. אך מה היא עבור נפשנו?
כתב: מילכה לאון
At 32 she suffered a herniated disk, Rachel is now a walking testimonial for how yoga can be used therapeutically to heal your back pain.
כתב: רחל קרנצמן
א שמפגישה אותנו ביחד, מתוך היכולת הנינוחה להיות אנחנו. ארגז הכלים מופלא של ריו אביירטו יוצר את אופי המפגש ומטרותיו בסדנא אישית שנולדת עבורו, יחד עם איכות של דינאמיקה חיה, זורמת ואמיתית.
כתב: ענתו
קיצור תולדות החיים שלי בתחום המחולההשפעות שהביאו אותי לפתח את התחום של מחול ממעמקים
כתב: טל ברק
סקירת בעיות נפוצות בהריון והפתרונות הטבעיים לשמירה על גופך בדרך לאמהות
כתב: ד"ר דקלה אורן
ממש מתחת לעור גופנו קיימת רקמת חיבור ייחודית מופלאה ומורכבת העוטפת וסובבת את כל גופנו מכף רגל ועד ראש, מבטן לגב, רוחבית ואנכית.
כתב: אביגיל פורת
ניתן להשתלט על הגל הגואה של אלימות בקרב בני נוער בעזרת הידע העתיק של אומנויות הלחימה.
כתב: תומר בן יוחנן
על הבחירה בחיי חוסר או חיים של שפע
כתב: ד"ר דקלה אורן
לעשות אהבה חושנית עם כל נשימה
כתב: ד"ר דקלה אורן
קמתי עם כאב גב? תמצאו אותי על הרצפה. אז מה יש בה ברצפה שמושך אותי כל כך?
כתב: הדס אנטמן
מהי שיטת הג`יירוטוניק? השיטה עוסקת במבנה של הגוף, המכניקה של השרירים והעצמות, המערכות הפנימיות בגוף ורקמות החיבור ביניהן, ומתמקדת בחיבור של הנשימה לכל אלו.
כתב: יערה קרוין
חלום הוא כמו זרע, שורד שנים רבות בתוך הקליפה שלו, אבל כדי לנבוט הוא צריך הרבה מאוד תמיכה והזנה. איך אתם בוחרים את הרעיונות שתרצו לטפח ולהביא לידי מימוש?
כתב: עינת לומברוזו
``זה הדבר הכי יפה בעולם כולו, חדר מלא באנשים שרוקדים באמת, זה הדבר הכי יפה שראיתי.``
כתב: הדס פישר-אורן
הקשר החזק שלי לחמשת המקצבים החל בספטמבר 2001-היה זה חודש משמעותי ביותר בעולם ונקודת מפנה אישית עבורי.
כתב: אביה רכס
ביודנסה היא שיטה של התחדשות אורגנית, אינטגרציה רגשית ולימוד מחדש של תפקודי החיים המקוריים. השיטה מיושמת באמצעות ויונסיות (חוויות) המובלות באמצעות מוסיקה, תנועה וריקוד ומצבי מפגש בין אנשי הקבוצה." רולנדו טורו מפתח שיטת הביודנסה
כתב: מיכל קמיל
האקומי זה בערך מה שיוצא כשמערבבים ביואנרגטיקה, גשטאלט, פוקוסינג, NLP, פלדנקרייז והיפנוזה אריקסוניאנית - יחד עם בודהיזם ופסיכותרפיה פרוידיאנית.
כתב: ד"ר עידו סימיון
ללמוד מהריקוד- איך לחיותלחיות בזרימה נעימה, נכונהזרימה שקורית מעצמה
כתב: שירי שילון
השנה החליטה אוניברסיטת בן גוריון בנגב, לצרף למערכת הקורסים הכללים שלה קורס בשיטת ריו אביירטו. צעד זה מצטרף לפתיחות הולכת וגדלה מצד מוסדות מוכרים להיחשף לשיטות ריפוי לא קונבנציונאליות. מה הסיבה להתעניינות של אוניברסיטת בן גוריון בריו אביירטו?
כתב: אנה בלומנטל
"...האני אינו חווה באורח ספציפי הרגשה של היותו פצוע נרקיסיסטית כאשר אינו יכול לממש את האידיאלים שלו; נכון יותר שהוא חווה רגש הדומה לגעגוע (Longing) "
כתב: מיכל א. עומר
טריטוריה הוא שם המופע ולמרות הקונוטציה הפוליטית שיש לשם ,לא בזה הוא עוסק.
כתב: שרון שגיא
כדי ליצור שינוי אמיתי, אי אפשר לכפות שינוי על מישהו אחר. אי אפשר לרצות לשנות מישהו אחר כפי שאנו היינו רוצים. כדי שיקרה שינוי, עליי לשנות קודם כל את עצמי.
כתב: שירלי שיינדל
ריו אביירטו - תנועה ומדיטציה. להישאר בתוך הריקוד, בתוך הרגע.לתנועה יש יכולת אדירה לחבר אותנו לרגע הזה, לאמת שלנו. יש ימים שבהם הכול זורם, זז, אנחנו בשלום עם הריקוד שלנו. אבל יש גם ימים אחרים שבהם התנועה מפגישה אותנו עם חלקים אחרים
כתב: הדס פישר אורן
אי שם מעבר לקשת יש מקום ...."שבע עלמות,שבע אמהות,שבע כלות בשער....בארץ אהבתי השקד פורחבארץ אהבתי מחכים לאורחאך מי עיני נשר לו ויראנו,ומי לב חכם לו ויכירנומי לא יטעה,מי לא ישגה,
כתב: רוית יסעור
בבסיסו לימוד תופים הוא לימוד מקצב. למקצב יש קשר עם מקצועות נלמדים בבית הספר כמו: מתמטיקה, מדעים, ועוד... הקצב קשור לעולמנו מאז ימי בראשית.אדם נוצר כתוצאה מקצב האהבה של הוריו,כאשר הוא ברחם הוא שומע סימפוניית צלילים של פעימות לב האם,,
כתב: רחל
המונח "ריקודים סלוניים" מתייחס לסגנון ריקודי זוגות המבוססים על סגנונות ריקוד אשר התפתחו בכל רחבי העולם ואומצו בתרבות המערבית. ריקודים סלוניים החלו כריקודים עממים ועם הזמן התפתחו והפכו לתחום ריקודים תחרותיים.
כתב: אשר ארזי
לכל אחד מאתנו יש תדר פנימי הנכון לו שכאשר מתחברים אליו מרגישים, ?מממ...הנה הגעתי הביתה?. המפתח לחופש בתנועה הוא המעבר למימד החוויתי שנינוח מטבעו, וביתנו האמיתי!
כתב: אסתר קסוביץ
להקשיב ללב זו מעלה גבוהה. שלמה המלך החכם באדם, קיבל מתנה מאלוהים לבחירתו והוא ביקש "לב שומע". אך מהו אותו לב שומע ?
כתב: אייל סלונים. דור האחד
העולם נוצר כאשר האחד השלם התחלק לשתי איכויות המנוגדות זו לזו ובה בעת משלימות זו את זו. הכלה וקבלה של שתי האיכויות והאיזון בינן חיוניות לניהול חיים מאוזנים..
כתב: יעקב סנדרוביץ
הצ`י קונג הוא השקט האינסופי שברקע,הריקוד הוא הציור, הצבעים והצורות.ביחד הם יוצרים חוויה שלמה של חופש בתוך הגוף,איזון מזכך של הנפש, וחיבור מבורך אל הרוח.
כתב: אפטי- שירי שילון
NULL
כתב: דוקטור מזרחי אברהם
פעם אחת היה כלא גדול.....
כתב: ניסים אמון
התייחסות אל תרגול הצ`י קונג כאל מצב הוויה, יכולה להביא את התרגול והמתרגל לחוויה עמוקה יותר
כתב: אוהד קדם
אפילו אנשים העובדים עם הגוף, עומדים לפעמים מחוץ לסטודיו כאילו העמידה אינה חלק מהתנועה. במאמר אסביר מדוע עמידה היא תנועה ומדוע חשוב לעמוד בצורה דינאמית.
כתב: נדב חייקין - בנתור
באיזושהיא דרך מופלאה ,בהתמדה,בהתמסרות,באהבה בדרך הזו מצאתי חזרה את הדרך לחיות את חיי מהבינג בלהעיז להיות חופשייה יותר ויותר.
כתב: רינת לוי - לשנות ולהשתנות דרך הגוף
"...כולנו הסתובבנו כשהיינו ילדים אך משפטי מבוגרים בסגנון "אל תסתובב אתה תיפול, לא לרוץ " ודומיהם עצרו לנו את הסיבוב."~סמדר יערון כותבת על הריקוד המקודש הסופי.
כתב: סמדר יערון
מאמר על שייח`ה חדיג`ה והדרך הסופית
כתב: אילנה עילם
NULL
כתב: נירית גורביץ`
ההילינג דאנס נוצר מתוך רצון לחבר, לבנות גשר בין מקומות של הרפייה לבין המירוץ המטורף של החיים.מה הגוף יכול ללמוד על מעברים, מה אנחנו יכולים ללמוד מזה על החיים.
כתב: אילנית תדמור
על הקשר שבין קול היוצא מן הלב ונכנס אל הלב לבין עצב הוואגוס.
כתב: אירי ישראלי רושין
אלתור מוזיקלי ? כדרך חיים. מי אמר שאלתור הוא רק לג`אזיסטים מקצועיים?
כתב: רותי חלבני
דלקת היא תגובה של הגוף כחלק ממערכת החיסון. דלקת מתרחשת כאשר מערכת החיסון מזהה נזק לרקמה. לעיתים הגוף מתקשה לתקן את הנזק והדלקת עשויה להפוך כרונית.
כתב: רן ארבל
בואו לכתוב עם האינטואיציה, באופן ספונטאני, אסוציאטיבי, בזרימה מהבטן... לגלות את עצמי בין המילים
כתב: חגית גלר
איך קורה שינוי? האם השינוי באמת זקוק לנו כדי להתרחש ? ומה אם אפשר היה פשוט להקשיב? להקשיב למשהו בתוכנו שיודע... את הכיוון, את הקצב, את הדרך האישית שלי.
כתב: איריס גלבוע
על הסודות התודעתיים של הסרעפת כמחברת ומפרידה בין עולמות.
כתב: אירית רושין
הביודנסה היא דיסציפלינה הנותנת מקום לביטוי דרך הגוף. בביודנסה אנחנו נעים מהגוף אל התודעה, התנועה מעודדת את היכולת שלנו לחוות את המציאות בצורה אינטגרטיבית.
כתב: דורית שפיר דיאמנט
אנו מודעים לשיווי משקל שלנו רק כשמאבדים אותו או...
כתב: מארק ויסמן
ריקוד הוא אהבתי הגדולה והבלתי נכזבת. מגיל 10 ועד היום אהבה זו חיה וסוערת בתוכי , אהבה שלא דעכה גם בתקופה ארוכה של מספר שנים שלא רקדתי. היא תמיד בערה בי וגם אם בבישנות ובחוסר בטחון עצמי.אך הריקוד ההודי הגיע לחיי בטעות, בלי שים לב, פשוט נכנס אל חיי בדלת האחורית, בלי כוונה.
כתב: מאילה
איך התפתחה בי אהבת הריקוד והיכולת להתבטא בתנועה באופן חופשי ואיך כל זה הביא אותי לבניית והנחיית מפגשי ?התדר הנכון? - מרחב לתנועה חופשית מתוך העמקה והתפתחות.
כתב: אסתר קסוביץ
בימי השבט הרחוקים נהוג היה שכל מי מאנשיו שיש לו דבר דחוף להודיעו לאחרים היה מכה בגונג התלוי במרכזו של מעגל הבקתות. לפי דחיפות המקצב ידעו בני השבט כיצד לנהוג.
כתב: צפריר יצחק
מדוע יש צורך ללמד תנועה? הרי אנו נעים באופן טבעי. הולכים ברחוב, שוטפים כלים, סוחבים. חיינו מורכבים מתנועה. הצורך קיים מפני שהאדם, בתהליך בו נעמד על שתי רגליים והתרחק מן האדמה חוה שבר גדול.
כתב: נדב בנתור
מאמר קצר המציע עוד צורת מחשבה תוך כדי האילתור בתנועה כפרפורמנס, ע"י השימוש בדמיון הפיזי שלנו.
כתב: עילי אלפרוביץ`
"הרפואה המערבית מטפלת בסימפטום, האלטרנטיבית פותרת את הבעיה" - האם יש מקום למשפט הזה? האם זה שגוי לטפל בסימפטום? האם אפשר לגלות את הבעיה? חומר למחשבה...
כתב: עמית דרור
בוטו-במאמר זה אנסה להציג בקווים את מקורות הבוטו.מוזמנים להגיב.
כתב: טינה ואן דר וורפ
היא מרעילה, היא חוסמת, וקשה להתעלם ממנה. על יצירה בצל הביקורת, והדרכים לעטות עור של פיל בדרך מן המקלדת לדבר המבקר.
כתב: מיכל גזית
תהליך מגע עדין המבוצע על 32 נקודות בראש שממוסס מגבלות. אקסס בארס? תהליך מגע שהינו חלק משיטת אקסס גישה לתודעה שמטרתה להעצים אנשים לדעת שהם יודעים!
כתב: אינה בוהדנה
מה הקשר בין פילוסוף יווני בן המאה השישית לפנה"ס לשיטת גוףנפש ארגנטינאית משנות ה- 60?
כתב: אנה בלומנטל
פעם כשלמדתי אנתרופולוגיה, הוקסמתי מתפקיד השמאן המרפא המסורתי. מהאפשרות שלו לעבור בין העולמות שהמעבר ביניהם סגור תמיד לכל אחד אחר, ולשנות משהו בדינאמיקות ביניהם
כתב: שלומית עצמון
הצעדים והפניות משאירים עקבות באדמה, מזכירים היכן היינו, אך חשוב מכך הם הבסיס למקום אליו אנו הולכים כעת-אל תוך הרגע, להיות בלב הזורם.
כתב: איילת פרנקל
אנו יכולים להתעורר למודעות ולחיים אחרים כאשר אנו מבינים כיצד המכאניות של השדה המשפחתי משפיעה על ההתנהגות שלנו. כיצד פועלת הקונסטלציה המשפחתית?
כתב: מירב שרייבר
לריקוד האירי מסורת קדומה ועשירה, אולם בשני העשורים האחרונים הוא זכה לפתע לתחייה ולפופולריות כפי שלא ידע מעולם, הרבה בזכות המופעים Riverdance ו- Lord of the Dance שהביאוהו לתודעת העולם כולו.
כתב: יאיר ורדיגר, TCRG / ADCRG
מהו עיסוי רקמות עמוק...למי מיועד הטיפול? מדוע עלי לקבל עיסוי רקמות עמוק? איך נעשה הטיפול? האם הטיפול כואב? לגעת בנפש...
כתב: רן ארבל
מגפת הקורונה השפיעה על איכות החיים של האוכלוסייה המבוגרת, שהייתה מבודדת בימי הסגרים. לצד היותה אוכלוסייה בסיכון, הצורך בריחוק חברתי מנע מהשתתפות בפעילויות תנועה
כתב: צפירה שטרן
Capoeira הוא ספורט מהנה! שילוב של גוף ונשמה, לחימה וריקוד, מוזיקה וקול הקורא לשימוש רוחני ופיזי.הדגש הוא לא על איך שרים או כמה אנרגיה משקיעים, אלא על הרצון להמשיך ולנסות.
כתב: יעל דנון
לריקוד האירי מסורת קדומה ועשירה, אולם בשני העשורים האחרונים הוא זכה לפתע לתחייה ולפופולריות כפי שלא ידע מעולם, הרבה בזכות המופעים Riverdance ו- Lord of the Dance.
כתב: יאיר ורדיגר, TCRG - מנהל האקדמיה הישראלית לריקוד אירי
הגוף הפיזי הוא "שדה הקרב ". כל האירועים הפנימיים המתקיימים בו וגם אלה שמקורם מחוצה לו, משתקפים דרכו כבמראה.
כתב: מיה דונסקי ,אמנית רב תחומית, רקדנית בוטו, כוריאוגרפית וציירת.
כתב: מיה דונסקי ,אמנית רב תחומית, רקדנית בוטו, כוריאוגרפית וציירת.
מפגשי חמשת המקצבים-מהם ולמה לי? אביה רכס-מנחה מוסמכת של חמשת המקצבים.גבריאל רות`-יוצרת ושמאנית עירונית זיהתה ומיפתה 5 מקצבים אוניברסליים המצויים בעולמינו ונתנה להם שפה תנועתית. מקצבים אלו הם סימון המפה האישית שלנו לדרך בה האנרגיה שלנו ודפוסי התקשורת שלנו נעים.
כתב: אביה רכס
במה אנו יכולים להשפיע? שואלים עצמם סטודנטים בתחילת הדרך, במה אנו יכולים להועיל? מתוך הכתבה : להצטרף לתנועה של האחר - מפגש עם יעל ברקאי .
כתב: ד"ר נעמה לב ארי
אנשים שונים, ממקומות שונים בארץ (או בעולם), בגילאים שונים ועם רצונות שונים שפשוט נפגשים ורוקדים יחד למשך כמה שעות, שבועות לעיתים שנים.
כתב: פסטיבל הקונטקט
כל נסיון חפוז לאחוז יכשל ויגרום לבלון לחמוק. אז איך נרוויח עוד רגעים עם הבלון ביד מבלי לאחוז בו? ומה זה קשור בכלל לרגע, לקונטקט ולפוסט (טראומה) בחירות?
כתב: זוהר רבינוביץ`
בניגוד לדעה הרווחת התחושה הפנימית היא לעיתים הבחירה הנכונה ביותר.
כתב: אנה פרמינגר
מחול הבוטו הוא זרם במחול הפוסט מודרני שצמח ביפן לאחר מלחמת העולם השניה.מייסדיו היו קזואו אונו וטצומי היג`יקטה,מטרתם היתה לשבור את המוסכמות המקובלות בעולם המחול,את המובן מאליו,את הידוע מראש,ריקוד הבוטו מביא את קסם רגע ההווה,
כתב: איריס סמרה
בוקר אחד נתעורר ונסתכל במראה ולא נזהה את הפנים שמשתקפות במראה.
כתב: שירלי שיינדל
בין אם אתם חובבי יוגה מושבעים או פשוט מחפשים אתחול מחדש - חופשת יוגה מעניקה הזדמנות נדירה לשלווה לגוף ולנפש.
כתב: סורנטו
סטודנט, גימלאי, שכיר, עצמאי: חייגו עכשיו לפרטים אודות: "קורס מטפלי ומדריכי אנרגיית צ`י" עם מחבר הספר המפתח לאנרגיית צ`י, מאסטר גדי לוי-גולן. טל:
כתב: גד לוי - גולן
מורה כסימן דרך,מקור אור המזכיר נקודת חיבור. הצורך להכיר תודה.
כתב: ניר אזולאי
בוטומימה, שפת התבטאות בתנועה, מה זה? ומה זה יכול לתת למען יצירה והתפתחות אישית..
כתב: ענבל פיכמן
לימוד ווינג צ`אן מהתלמיד הישראלי של גרנד מאסטר לו מאן קאם, אחיינו ומראשוני תלמידיו של גרייט גרנד מאסטר יפ מאן, מורהו של ברוס לי האגדי. אמנות לחימה לכל גיל.
כתב: מוטי פנסו
"תחשבו על עשרות שרירים שצוברים מתח וזקוקים לשחרור. שספגו את המתח מהעבודה, הכעס מחוסר הצדק, עייפות מהעומס האינסופי, החשש ממה יהיה מחר, הדאגה לאהובים שלנו ? את כל זאת סופגות הפנים לתוכם."
כתב: צופיה כהן
כל יום שני ליין סלסה&בצ`אטה בסטודיו D מתנ"ס ד` באשדוד.
כתב: איילה דהאן
לפעמים קורים בחיינו נדירים, בהם אנו רואים לפתע את העולם כולו באור חדש. אחרי רגע שכזה שום דבר לא נראה יותר כפי שהיה, הדרך בה אנו מסתכלים על העולם משתנה לתמיד.
כתב: ריוקיו אנדו סן
NULL
כתב: קאנטרי קלאב הרצליה
יצירה שמוצארט היה ודאי מעריך. The Netherlands Dans Theater חוגגים Jiri Kylian
כתב: צוות האתר
פרק ראשון: סבתא ג`מילה - על ג`מילה סאלימפור, הרקדנית שהיוותה מקור השראה לאלפי נשים ברחבי העולם אך הפסיקה לרקוד למען בעלה
כתב: שרון מיצי שין
מהי שפת האור? שפת האור היא שפת תודעה, אהבה וריפוי, המלמדת אותנו כיצד להשתתף באופן פעיל ביצירה ובבריאה של מציאותנו בעזרת הגיאומטריה המקודשת.
כתב: מור קורן זומר
מדיטציה היא תרגול מנטלי הנועד להעמיק את ההתבוננות הפנימית שלנו, להרחיב את מצבי התודעה שלנו ולהביא למודעות ובהירות מחשבתית. קיימות טכניקות מדיטציה רבות ומגוונות.
כתב: רון כהנא
מצוות הצדקה מלווה את עם ישראל בכל תולדותיו. והיא ביטוי למחויבותו של כל יחיד בישראל לזולתו הנזקק כ"תנאי הכרחי לשותפות בקהילת בני ברית." הצדקה במקרא היא אידיאל מוסרי, וצמד המושגים "צדקה ומשפט" הוגדר כייעודו של אברהם אבי האומה וצאצאיו.
כתב: יצחק נחמד
שגרת החיים שלנו די אינטנסיבית ורבים מאיתנו מתנהלים כמו "טייס אוטומטי": ממהרים להגיב מבלי לחשוב לעומק על התגובות שלנו, מבצעים מספר פעולות במקביל מבלי לחוש
כתב: רון כהנא
חרדה חברתית שייכת לקבוצת הפרעות החרדה ומתאפיינת בדאגה מוגזמת ממצבים חברתיים. החרדה כוללת פחד במה, פחד מפני דמיות סמכותיות ופחד מבני המין השני.
כתב: נעמי בר
לפתע אני, שבמשך למעלה מארבעים שנותיי מעולם לא ביצעתי תנועה שאינה שקולה, מדודה, מכוונת ובבחינה של מהירות דיוק ועוצמה, מוצא את עצמי בשיעור אימפרוביזציה, על כל המשתמע מכך.החופש לרקוד!
כתב: שי
אלו אותי לא מזמן: "איך אפשר ללמוד לרקוד כמו שאת רוקדת?"
כתב: Elena Kovalsky